راهنمای پیدا کردن ورژن اندروید موبایل

ورژن اندروید یکی از مهمترین عواملی است که تعیین کننده عملکرد و قابلیت های گوشی و تبلت شما می باشد. برای اینکه بتوانید از قابلیت های جدید و بهبود یافته اندروید بهره مند شوید، باید بدانید که چگونه ورژن اندروید گوشی و تبلت خود را بررسی کنید.

روش دیدن ورژن اندروید گوشی و تبلت بسیار ساده است و شما تنها باید به دنبال چند گزینه در بخش تنظیمات گوشی یا تبلت خود بگردید. در ادامه به شما نحوه دیدن ورژن اندروید گوشی و تبلت خود را آموزش می دهیم.

ابتدا به دنبال آیکون Settings یا تنظیمات بگردید. آیکون بخش تنظیمات همانند یک چرخ دنده می باشد. پس از یافتن آیکون Settings یا تنظیمات، بر روی آن بزنید.

سپس بخش تنظیمات را به پایین پیموده و به دنبال گزینه About phone (درباره تلفن) و یا System (سیستم) بگردید. این گزینه معمولا در پایین ترین بخش صفحه تنظیمات، در زیر بخش System (سیستم) بگردید. البته بسته به مدل و برند گوشی شما این وضعیت می تواند کمی متفاوت باشد. در گوشی های گلکسی سامسونگ می توانید مسیر “About Phone” > “Software Information” را دنبال کنید. در گوشی های دیگر معمولا مسیر “System” -> “About Phone” or “About Tablet” را در پیش روی خواهید داشت.

در بخش About Phone، به دنبال گزینه Android version (ورژن اندروید) بگردید. گاهی می باید گزینه Software information (اطلاعات نرم افزار) را پیدا کنید و سپس به دنبال گزینه Android version (ورژن اندروید) بگردید.

در نهایت، با پیدا کردن گزینه ورژن اندروید گوشی و تبلت خود می توانید به راحتی مطمئن شوید که آیا این ورژن برنامه های جدید اندروید را پشتیبانی می کند یا خیر. همچنین می توانید با بروزرسانی به ورژن جدید اندروید، از قابلیت های جدید بهره مند شوید و عملکرد گوشی و تبلت خود را بهبود بخشید.

 

 

 

اکانت استار

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
لینک کوتاه نوشته